Sunday 8 January 2012

Mood Nak Kerja ~ZERO~ Mengapakah?


Assalamualaikum..

Hola, Amigos!

Mm,...sekejap je cuti hujung minggu nie..esok da ISNIN!!
Means : W.O.R.K
Peratusan Keje : 20%





Mood Keje --------->







Kalau la dapat dok umah je..tiap2 bulan gaji jalan..bukan kata aku je la kan...
semua pon NAK!!..gile xnak???
tapi apa kan daya?..
aku sebagai pekerja harus menjalankan tanggungjawab yang telah diberikan..
Actually aku HEPI ngan keje aku..but lately mcm2 la plak masalah yg melanda..
aku pon naik pening..ada aje yg x puas hati ngan aku..
kannn????

susah kalo tempat keje ramai sangat keturunan "hawa" nie..
bak kata dialog dlm cite P.RAMLEE
"cucuk tang sana..cucuk tang sini.."
abeh sume di'cucuk' nye..
tiap2 ari mengumpat...
adoiiii!!!!

Meh aku kasitau STATUS bossy bossy

BOSS 1 : OK!
BOSS 2 : OK...K.O!
BOSS 3 : OK..OK..K.O!
BOSS 4 : OK!
BOSS 5 : K.O!..K.O!!..dan K.O!!!

Kau buat itu..buat ini..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KO INGAT KO SAPE NAK ARAH2 AKU???!!!!


Ha..kannn???
so, ada perasaan ke kalo nak g keje camnie?

Apepon, buat masa skang..
aku memang TAK SUKA NAK G KEJE AKU SEKARANG!!!!

Oh, Tuhan..
Kuatkan semangat hambaMU ini.. (-_-)


ADIOS, AMIGOS!

No comments:

Post a Comment