Monday 23 January 2012

F.R.I.E.N.D.S

Assalamualaikum,

Hola, Amigos!

Ya ALLAH..
Tepat Detik 3.15 pagi
 Aku buka la YM..Lama rasenya x berYM..
Then aku nampak satu nama nie..
Ruby_meamor
Dia pernah menjadi 1 of my best buddies
xtau kenapa, apa, punca masalah..
kitaorg x bertegur
almost 2 years!
u guys juz imagine, dulu sgt la closed..
suddenly, BOOM!!!
no friends anymore!
hati tertanya2 apa salahku?


bila buka YM je, mesti akan nampak dia on9
tapi xpernah rasa nk tegur coz aku takut dia xnk tegur aku balik.


but then, xtau la nape tiba2 je arini rasa nk tegur dia..
juz try and error
kalo dia tegur Alhamdulillah..kalo x, xpe..
will try it again..


buangkan rasa ego (kalo ada)
lebih baik kita dulukan apa yg lebih afdal utk dilakukan..
eratkan silaturrahim dari bermusuhan..


and..ALHAMDULILLAH..
she gave me her respond..
YA ALLAH, hanya DIA yg tahu betapa gembiranya aku..
hampir menitis air mataku..
seyessss!!!


THANX ALLAH!
Hanya KepadaMU Ku Memohon
Hanya KepadaMU Ku Bersujud


Sangat  gembira!
(^_^)/


Then dia pon ceritakan segala2nya..
that time happen, dia x matured lagi.
apepon, she's getting married this saturday! 
(28 JANUARI 2012)
I'm invited!


No wonder aku rasa nk tegur dia..
kalo aku x tegur dia, aku xkan tau dia akan kawin
and
ktorg mungkin masih x berkawan lagi sampai sekarang..


Kuasa ALLAH SWT
DIA telah merancang flow yg sgt chantek utk aku :)


Xtau nak cakap ape lagi,
u guyz tgk je la 'keINTIMan' weols dulu2..
oh ya!
aku kenal dia time weols INDUKSI bersama
@ CORAL BAY RESORT PANGKOR
tahun 2009 kalo x silap aku la..
hehee..da lupe..


alamak, xjumpa pic yg dulu2..
x ingat folder mana ntah..
layans kan je la sekeping pic nie :)

Aku harap arini adalah
"PERMULAAN SEMULA BAGI PERSAHABATAN AKU NGAN DIA"

.
.
.
.
.



.
.
.
.
.
.



ADIOS, AMIGOS!








No comments:

Post a Comment