Sunday 8 January 2012

Kini Ku Kembali

Assalamualaikum..

Hola, Amigos!

Adoiii..lama betoi x update..lama2 giler..
ya ampuuunnn..x sengaja..
banyak sangat masalah teknikal...so, bila masalah da melanda..malas nak menstresskan diri..jadi BOLAYAN je la..tapi bila tgk kengkawan punya blog..hati panas!!!

Camni ke rupa kalo aku marah?..oh no!!!
mana leh tahan...blog org semua update..aku?..harapkan FACEBOOK je la..
(mane cukup!!!)
then aku decided nk AKTIF balik blog aku..
RINDU giler wehhh!!!

Macam-macam reaksi aku bila da dapat berBLOG balik..yihuu!!

arini 08 JANUARI 2012 - AHAD- 
(2.07 PAGI BUTA okeh!!!)
da dekat seminggu aku asik dok rodek2 benda alah nie, sampai tertonggeng la aku tdo..camne la aku nk buat blog aku back 2 normal..huhuu..
dengan usaha tanpa jemu dan dengan izinNYA..Alhamdulillah..
Yihaaa!!!! (^_^)/

so, xnak sembang panjang..aku nk berblog da nie..hepi sesangat..kuikui..
apepon..kasi aku titun dulu..
tido dalam kegembiraan..(dalam hati x sabo nk x share my happiness in my lovely diary!!)

till now..c u soon!

Tata uols!!!

Adios Amigos!

No comments:

Post a Comment