Monday 18 February 2013

ALLAH THE GREATEST


Assalamualaikum WBT


Tika dan saat ini hati aku masih lagi terasa sebak..sayu..
di lubuk hatiku terasa seperti menangis..kerana apa?..
Sebab apa yang terjadi tadi..

"YA ALLAH..YA ALLAH.."
Ungkapan nie x lekang dari bibirku..aku hanya menyeru namaMU YA ALLAH..

Hati aku merintih..merayu agar RINTIHANku KAU dengari..
Hati aku merintih..merayu agar RAYUANku KAU dengari..
Hati aku merintih..merayu agar KESENGSARAAN yang aku alami KAU leraikan..
Hati aku merintih..merayu agar RUANG masih ada untuk aku padaMU YA ALLAH..

ALLAH MAHA BESAR
ALLAH MAHA KAYA
ALLAH MAHA MENGETAHUI
ALLAH MAHA PENGAMPUN
ALLAH MENGASIHANI



Hanya kepadaMU aku bersujud YA ALLAH..

ENGKAU mendengar segala rintihan umatMU
ENGKAU memberi ruang kepada hambaMU untuk perbaiki segala kelemahan
ENGKAU sentiasa ada di waktu aku susah dan senang
ENGKAU sentiasa "ADA" untuk hamba-hambaMU


AKU HAMBA-MU YA ALLAH..
Terkadang lalai dalam kehidupan

AKU HAMBA-MU YA ALLAH..
Terkadang alpha dalam apa yang aku lakukan


AKU HAMBA-MU YA ALLAH..
Terkadang 'lupa' akanMU tetapi ENGKAU TIDAK PERNAH MELUPAKAN AKU

YA ALLAH..
SYUKUR ALHAMDULILLAH..
AKU BERSYUKUR DENGAN APA YANG TELAH TERJADI..



"ADA HIKMAH DI SEBALIK APA YANG BERLAKU"

InsyaALLAH aku akan cuba menjadi HAMBAMU yang sebaik-baiknya..




TERIMA KASIH YA ALLAH KERANA MENYAYANGI AKU DAN UMAT-UMATMU.








No comments:

Post a Comment