Wednesday 13 February 2013

Breakfast + Hi-Tea


ASSALAMUALAIKUM WBT..

HOLA! HOLA! HOLA!

YES!!!! TODAY IS........
13 FEBRUARI 2013!!!

Ada apa dengan tarikh tu?..hanya manikam mengenal jauhari..eceh! tetiba kan..
(serious aku xtau apa maksud peribahasa tu..uhuk..uhuk..)


Arini ANNIVERSARY aku dengan LOVE..ALHAMDULILLAH..




Aku bersyukur sangat ALLAH temukan aku dengan LOVE..

Nak tahu kenapa x?..nanti aku cerita kat next month..JANJI!! :)

So arini nasib la sekolah x buka lagi jadi boleh la aku breakfast dengan myLOVE
Seperti biasa kami layan MAMAK je..

Both of us sukakan KESEDERHANAAN :)

So..menu aku puri + milo ais dan LOVE makan roti bakar + teh tarik


INI CINTA HATI SAYA!!! (^_^)/
8.20 PAGI : kami pergi ke tempat kerja masing-masing..
Seronok dapat breakfast di hari Anniversary kami.. :)

Petang tadi kami HI-TEA bersama..kalau nak diikutkan nak lunch bersama tapi LOVE busy..it's ok..kita HI-TEA bersama...

Macam biasak.....MAMAK!!!!! Maggi goreng SATUK!!!..Mi goreng SATUK!!!


Hehee..Maggi goreng LOVE yang orderkan coz dia tahu aku suka sangat makan MAGGI GORENG...satu je pantang dia kalo oreder MAGGI GORENG..
pastikan mi segera tu betul2 cap MAGGI dan BUKANNYA CINTAN!!! hahaaa

......

Malam sepatutnya kami dinner bersama tetapi kerana aku ada tugasan yang perlu dilakukan jadi terpaksa canceled...sedihnya aku Allah je yang tahu..
Aku tahu LOVE sangat berkecil hati ngan aku..tapi LOVE sangat cool ngan aku..
LOVE kata "xpe..kita rancang nak dinner sama2 tapi xdapat..esok masih ada kan?"

TERIMA KASIH LOVE..I REALLY REALLY LOVE YOU DAMN MUCH!!!!

Mmm,..ada apa dengan esok? 14 FEBRUARI 2013????
Esok akan diupdatekan....


Tataaaaa









No comments:

Post a Comment