Sunday 5 August 2012

Cinta Hatiku..He's My LOVE! #Part 1#

Assalamualaikum

Mm,...Let's share the new chapter of my life now..
My LOVE Life! (Cewah!)

Tanggal 31 bulan 8, Lima Puluh Tujuh
Oh, My English! Words!
Actually...
Tanggal 13 MAC 2012 bertempat di IPG, IPOH
He (LOVE) saw me and falling in LOVE wiv me for the 1st time!
Wah! tak sangka beb!!!
Tak sangka LOVE suka kat kita kaannn..nampak cam biasa je tapi
Diam-diam Jatuh Cinta..Hehehee

Waktu tu saje usik-usik dia
"hai abang..lapar la abang xde apa-apa yang boleh di 'ngap' ke?"
pastu dia hulur bekas petak segi berisi apom POLKADOT
"ni je yang ada..ambil la makan"
dengan muka tak malu dan slumbernya aku pun ambil
'krak..krak' bunyi bekas tu dibuka..bukan bunyi kahak yerr
then aku ambil apom pokedot aku makan, dah aku bedal 2-3 biji aku tutup bekas tu
"nah la abang..tak mo dah..tak sedap..keras"
tercengang muka dia
"eh! orang dah bagi cakap tak sedap pulak"
(time dia cakap bukan nada marah ye sambil senyum dan bercakap.hehee)
dia baru nak capai bekas tu aku tarik balik bekas tu
"eh! kejap2 nak ambil lagi sebiji buat bekal"
seyes! muka xtau malu dah la orang bagi apom bagi makan dah makan kata xsedap pastu siap ambil sebiji buat bekal..hahaha
"Ya Allah.."
(dia cakap sambil tersenyum...lagi!)

"Ok la abang terima kasih ye..Jumpa lagi"
dia sempat lagi minta number phone
"bagi la nombor telefon, apa2 senang nak contact"
as usual aku bukan jenis senang nak kasi number kat orang sebarangan kannnn
"takde nombor phone la abang, saya pakai public phone je"
SUMPAH dia memang x percaya.huhuu
Then aku terus naik kereta tanpa rasa bersalah dan tanpa rasa nak toleh ke arah dia
(wah! blagaks kau!)

Selepas kejadian tu kitaorg memang x jumpa dah.
nak jumpa camne nombor masing-masing pun tarak!
Aku pon xde rasa apa-apa la kannn
ingat dia pon xde apa2 feeling ngan aku..
dan masa pun terus berlalu...........

sehinggalah pada tanggal
18 APRIL 2012
JENG! JENG! JENG!

-Apakah yang berlaku? Let's check it out Part 2!-



* Jadi pertemuan kitaorang adalah kerana apom
POLKADOT :)


SWEET je kannn???
(tangan di bahu mata di atas)


No comments:

Post a Comment